Planner

Planner, schakel tussen klant en collega

Als planner weet jij van wanten en speel je diplomatiek én efficiënt in op wensen en nukken van je klanten. In deze training krijg je zicht op jouw gedragsstijl en hoe jij de verbinding met de mensen om je heen kunt verbeteren. Door feedback van oude rotten uit het plannersvak en een hoogwaardige communicatietraining beheers jij de kneepjes tot in de puntjes.

Inhoud

In anderhalve dag krijg jij zicht op je eigen gedrag en drijfveren. Jij krijgt antwoord op al je vragen en gaat met je persoonlijke verbeterpunten weer naar huis. Tijdens de groepssessies ga je met je mededeelnemers met praktijksituaties aan de gang.

  • Hoe ontwikkel je eigen positieve stijl van communiceren
  • Jouw positie en rol in de organisatie 
  • Vaardiger worden in je communicatie: opdrachten geven, grenzen aangeven
  • Feedback van ervaren planners uit de GGI-beroepspraktijk
  • De invloed van stress op je houding en communicatie
  • Uiteraard ruimte voor vragen die je zelf meebrengt


Trainer(s)
Ellen Lesscher, Wondernemen

Niveau training
MBO werk- en denkniveau

Aantal deelnemers
Minimaal 6 en maximaal 12 aantal deelnemers

Lengte training (exclusief studiebelasting)
Anderhalve dag

De doelstellingen
Zicht op jouw gedragsstijl en verbetering van de verbinding naar de mensen om je heen

Studiebelasting per week 
Alleen de trainigsdagen

Doelgroep
Deze training is bedoeld voor bedrijfsleiders en (toekomstige) planners

Aanvangsniveau / vereisten vooropleiding
MBO werk- en denkniveau

Bijzonderheden

Voordat de training start word je gevraagd om een online een vragenlijst in te vullen over jouw gedragsstijl en motivatie.