Als planner sta je midden in het bedrijf. Je moet de rust bewaren in tijden van hectiek, terwijl klanten, medewerkers en leidinggevenden je bestoken met vragen. Hoe doe je dat? Hoe leid je al die wensen in goede banen? Hoe stel je de juiste prioriteiten? En hoe doen collega-planners dit? Dat leer je in deze workshop.
Inhoud
In één dagdeel krijg je zicht op je eigen functioneren als planner, krijg je je eigen vragen beantwoord en krijg je persoonlijke verbeterpunten mee naar huis. We behandelen de volgende thema’s:
- Je eigen stijl van communiceren
- Je positie en rol in de organisatie
- Vaardiger worden in je communicatie: opdrachten geven, grenzen aangeven
- De invloed van stress op je houding en communicatie
- En er is ruimte voor vragen die je zelf meebrengt
- Er is ruimte voor vragen die je zelf meebrengt
Voorkennis
MBO werk- en denkniveau
Bijzonderheden
Deze cursus is bedoeld voor de planners en toekomstige planners.