Overslaan en naar de inhoud gaan Overslaan en naar de footer gaan Overslaan en naar de zoekbalk gaan Overslaan en naar de navigatie gaan

Communicatieve vaardigheden voor chauffeurs

Chauffeurs zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten. Klantgericht communiceren is belangrijk voor het afwikkelen van vervoersopdrachten.
Communiceren

Inhoud

De chauffeur wordt zich meer bewust van verwachtingen van de klant en collega. Door deze training te volgen leert de chauffeur zich beter in te leven in een situatie, klantgerichter te handelen en duidelijke afspraken te maken vanuit een juiste beroepshouding.
 

  • Representativiteit en beroepshouding
  • Klantbenadering, commercieel gedrag, informatie en functie
  • Klachtenafhandeling
  • Omgaan met stressvolle siuaties
  • Omgaan met agressie

Locaties en data

open inschrijving

0 dag
€ 138,00
Code 95

Nascholing

Theorie code 95

Vragen of hulp nodig?

Neem gerust contact met ons op. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.15 en 16.45 uur. 

T. (033) 247 49 20
E. [email protected]