Mail

Goed nieuws voor de klanten van Cumela Verzekeringen

Datum: 20 december 2022
Laatst bijgewerkt: 22 december 2022
Door: Bram Caan
Regelmatig voeren onze klantenteams verbeteringen door waar klanten profijt van hebben. Onze klanten zijn grote en kleine ondernemers uit de cumelasector. Het maakt ons niet uit hoe groot je bent; we zetten graag onze specialistische kennis in om met je mee te denken, naar je te luisteren, te helpen en dat stapje extra te zetten.
Hoe handig; je factuur als bijlage in je mail 

Dat hebben we ook gedaan als het gaat om de facturatie. Meerdere klanten gaven aan dat zij graag onze facturen digitaal, als losse bijlage in een mail, willen ontvangen. Dat gebeurt nu sinds 1 december. Geen gedoe meer met inloggen en downloaden.  

De oude vertrouwde downloadlink blijft gewoon beschikbaar zodat je via deze weg ook altijd je polisblad en voorwaarden kunt bekijken. Ontvang je onze facturen nog niet digitaal of wil je in z’n geheel overschakelen op digitaal? Laat het ons weten via [email protected]. We regelen het graag voor je. 

Altijd hulp 

We vinden het belangrijk dat we goed bereikbaar zijn voor onze klanten. Daarom zijn we 24 uur per dag, 7 dagen in de week (online) bereikbaar. Sinds deze maand zijn we voor spoedeisende hulp buiten kantoortijden en in de weekenden telefonisch bereikbaar via SOS International. Voor onze klanten betekent dit dat zij naast het melden van een schade dan ook direct auto's en bestelauto's kunnen verzekeren.  

Via (033) 247 49 60 staan we je graag bij voor directe en/of spoedeisende hulp. Binnen en buiten kantoortijden, doordeweeks of in het weekend. 

Wil je ook graag een tip delen? Of wil je meer weten over hoe we jou kunnen helpen?

Neem dan contact met ons op via de mail of bel ons. We staan voor je klaar!