ledbordje Volvo

Cumela on tour… met nieuwe ledenbordjes

Datum: 13 mei 2020
Laatst bijgewerkt: 25 januari 2022
Door: Toon van der Stok
Na weken thuiszitten mogen ze vanaf deze week eindelijk weer op pad: onze buitendienst! Nu de maatregel ‘Blijf thuis’ vervangen is door ‘Vermijd drukte’ hebben we weer wat mogelijkheden om leden te bezoeken. Uiteraard volgens de RIVM-richtlijnen en op gepaste afstand, maar wel met een hele leuke reden: het persoonlijk overhandigen van onze nieuwe huisstijlpakketjes.

De komst van de nieuwe huisstijl betekent ook dat de ledenbordjes vervangen moeten worden, die bij veel leden prominent aan de gevel hangen. We hebben daarvoor een leuk pakket samengesteld met een ledenbordje en wat kantoormateriaal ter vervanging van de oude notitieboekjes en bureauleggers. Ruim 2000 pakketjes stonden klaar om uitgedeeld te worden tijdens de ALV en feestelijke onthulling van het ‘Nieuwe Cumela’ in maart, wat we helaas moesten uitstellen door de coronacrisis. En aangezien er op woensdag 27 mei een digitale ALV gaat plaatsvinden, kunnen we ze dan ook niet uitdelen. Daarom hebben we besloten de pakketjes persoonlijk rond te brengen, nu de versoepelde coronamaatregelen dit mogelijk maken.

Medewerkers op pad
Een groot deel van de cumelamedewerkers wordt hiervoor ingezet. Iedereen bezoekt ondernemers in zijn of haar eigen regio en werkgebied. Voor de bedrijvenadviseurs en verzekeringsadviseurs een mooie gelegenheid om bij te praten met leden. Voor onze andere medewerkers zoals beleidsmedewerkers, adviseurs van Cumela Advies en zelfs voor onze directeur Janneke Wijnia-Lemstra een mooie gelegenheid om weer eens een kijkje te nemen op een praktijkbedrijf.

Deze week worden de eerste pakketjes overhandigd en komende weken kan iedereen bezoek verwachten. Het is een grote operatie om 2000 adressen te bezoeken, dus het kan nog even duren!

#cumelaontour
Heb je het pakketje ontvangen en schroef je het ledenbordje op de gevel? Maak dan een mooie foto voor op je social media kanalen en tag Cumela ook in het bericht. Je kunt daarbij ook de hashtag #cumelaontour gebruiken. Dan laten we zien hoe we de uitstraling van onze sector vernieuwen. De meest originele bijdrage belonen we met een mooie reportage in Grondig.